Інтернет-конференція на тему: «МАЙБУТНЄ ЦИФРОВАГО БАНКІНГУ»
- Details
- Hits: 119
21 лютого в рамках засідання гуртка «Банкір» (кафедра фінансів, банківської справи та страхування) відбулася інтернет-конференція «Майбутнє цифрового банкінгу». Девіз конференції: «Вплив новітніх технологій дозволить банкам знати про життя своїх клієнтів більше ніж самі клієнти».
Модератор конференції та доповідач доцент кафедри, к.е.н., доцент Зверук Людмила Анатоліївна представила студентам напрями розвитку банківської галузі до 2030 року, які були спрогнозовані фахівцями аудиторської компанії "великої четвірки" KPMG щодо змін відносин між банками і споживачами під впливом новітніх технологій. Такі зміни викликані тим, що споживачі, яким не вистачає часу, знань, компетенцій, виберуть автономний банківський досвід, тобто передадуть банку більше повноважень у сфері управління особистими фінансами. Одночасно банк адаптує свої послуги під споживачів, які прагнуть більшої участі в управлінні власними фінансами.
Доповідач підкреслила, що основна ціль змін у банківському секторі-це підвищення фінансового добробуту клієнтів. Длядосягненняцієїметибанкбуде спиратись на чотири аспекти діяльності банків у майбутньому: зростання об’єму та набору даних про клієнтів; розширення бізнес-моделей існуючих банків та поява необанківі банківських платформ "вгорі"; удосконалення банківського регулювання та запровадження абсолютно нових способів виявлення та управління ризиками; розвиток технологій фінансових послуг, а саме: штучного інтелекту, блокчейну, біометрії, 5G, хмарних обчислень, інтернет речей, AR/VR та квантових обчислень. Технології зроблять банківську діяльність більш персоналізованою та всеохоплюючою для всіх пристроїв та додатків.
Студентам було представлено вісім технологічних розробок і можливостей, які мають найбільше шансів здійснити суттєвий вплив на відносини банку з клієнтом до 2030 року. 1.«Інтернет речей». Споживачі будуть взаємодіяти зі постачальниками послуг за допомогою голосових та особистих асистентів, систем розпізнавання обличчя та wearable devices через вбудовану форму штучного інтелекту (ШІ). 2.«Залучення як послуга». Великі дані та ШІ дозволять банкам перейти від надання "фінансової послуги" до проактивної ролі "сприяння потребам". 3.«Розквіт штучного інтелекту». Алгоритми та моделі даних будуть побудовані навколо оптимізації фінансових рішень клієнтів та стимулюватимуть позитивну поведінку людей. 4. «Поширена довіра». Банки будуть виходити за "рамки грошей" та інтегруватись із ширшою екосистемою альтернативних послуг. 5."Супер-додаток", який поєднує цифрову близькість, конфіденційність, контроль доступу. 6. «Платежі». Нагороди, партнерські стосунки та бали лояльності стануть ключовими відмінностями між платіжними продуктами.7. «Кібербезпека, керована ШІ».Центром системи кібербезпеки буде ШІ. 8. «Цифрові валюти».Оцифровка грошей принесе більшу фінансову включеність населення планети, більшу прозорість, кращу обробку та врегулювання транзакцій у режимі реального часу.
Search
Announcement
Contacts
Tel: (044) 258-20-29
Tel: (044) 257-50-94
Tel: (044) 257-52-12
Tel: (044) 257-70-91
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
18, Lomonosova Street
Kyiv, 03022