НАУКОВА РОБОТА: ОСОБЛИВОСТІ НАПИСАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ

000

17 листопада для студентів-третьокурсників завідувачем бібліотеки Руденко Ю.М. у Zoom-форматі проведено лекційне заняття Наукова робота: особливості написання та оформлення.

Як написати якісну наукову роботу? Багато студентів шукають відповідь на це питання.

Тому під час бібліотечного заняття вони отримали інформацію про особливості написання наукових робіт, а саме: якою є структура наукової роботи; що потрібно зробити, перш ніж почати писати наукову роботу; яким критеріям має відповідати назва наукової роботи; як обирати наукові статті для підготовки огляду літератури; як написати огляд літератури; як формулювати мету та завдання наукової роботи; яку структуру має виклад основного матеріалу дослідження; як формулювати висновки на основі сформульованих завдань та викладу основного матеріалу; що таке напрями подальших досліджень, для чого вони потрібні та як про них писати; як оформити посилання і список використаних джерел та літератури та ін.

Враховуючи активність під час обговорення актуальної теми лекції, можемо впевнено сказати, що студентам вдалося розібратися з основними труднощами, які раніше виникали у процесі написання наукових робіт.

 

0001

 

0002 

17 листопада для студентів-третьокурсників завідувачем бібліотеки Руденко Ю.М. у Zoom-форматі проведено лекційне заняття Наукова робота: особливості написання та оформлення.

Як написати якісну наукову роботу? Багато студентів шукають відповідь на це питання. Тому під час бібліотечного заняття вони отримали інформацію про особливості написання наукових робіт, а саме: якою є структура наукової роботи; що потрібно зробити, перш ніж почати писати наукову роботу; яким критеріям має відповідати назва наукової роботи; як обирати наукові статті для підготовки огляду літератури; як написати огляд літератури; як формулювати мету та завдання наукової роботи; яку структуру має виклад основного матеріалу дослідження; як формулювати висновки на основі сформульованих завдань та викладу основного матеріалу; що таке напрями подальших досліджень, для чого вони потрібні та як про них писати; як оформити посилання і список використаних джерел та літератури та ін.

Враховуючи активність під час обговорення актуальної теми лекції, можемо впевнено сказати, що студентам вдалося розібратися з основними труднощами, які раніше виникали у процесі написання наукових робіт.