Вебінар для представників Студентської ради «Булінг в закладі освіти: як виявити та що робити»

1549353969 dialog.org .ua stop bullying1

8 квітня 2021 року представники Студентської ради ККІБП взяли участь у вебінарі «Булінг в закладі освіти: як виявити та що робити», ведучою якого була Анна Обриська, заступник директора коледжу з НВР.

У наш час проблема булінгу (цькування) стала доволі розповсюдженим явищем. При цьому, жертвами булінгу стають не тільки в реальному, а й у віртуальному світі.Цькування має надзвичайно негативні наслідки у майбутньому, залишаючи психологічні травми на все життя, що в подальшому може виражатися в неспроможності будувати повноцінні відносини з іншими людьми.

18 грудня 2018 року Верховна Рада прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу». Документ визначає поняття булінгу, шляхи протидії цьому явищу, захист прав дітей, та інших осіб, які працюють у закладі освіти; вносить зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Так, Кодекс доповнено новою статтею 173-4, яка встановлює адміністративну відповідальність за булінг, приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником, або засновником закладу освіти, у вигляді штрафу або громадських робіт.

Під час вебінару розглянули не лише всі правові та практичні аспекти щодо запобігання та протидії булінгу в освітньому середовищі, а й визначили чіткі алгоритми дій у таких випадках. Вивчали різні методики, які спрямовані на згуртування колективу: тематичні флешмоби, проведення психологічних тренінгів, ігор тощо.

Було висунуто цікаву ідею щодо встановлення «шефства» представників Студентської ради над молодшими групами. Подібна практика не є новою, вона успішно застосовувалась в європейській школі ще з середини ХІХ ст. По-перше, цей метод дає змогу реалізувати лідерські якості та здібності молоді; по-друге, дозволяє студентам бути активними, ініціативними, виховує відповідальність та наполегливість, допомагає виявити власні інтереси; по-третє, підґрунтям методу та обов'язковою його умовою є побудова взаємодії на демократичних засадах. Саме ці аспекти сприятимуть створенню безпечного та комфортного освітнього середовища.

Снимок экрана 51

Снимок экрана 57

 

0 02 05 3217a5743162aef79f91a36548b84a25c003ada2d20ca399cbb2179da68f4d67 fc201114