Правовий семінар на тему: «Книга скарг і пропозицій як електронний засоб комунікації»

20210413 094937

13 квітня 2021 року p метою досягнення правового розуміння господарсько-правових норм в контексті етико-моральних засобів впливу на суб’єктів господарювання та в рамках вивчення дисципліни «Підприємницьке право» доцент кафедри права Найда І.В. разом зі студентами групи 41ПІ провели правовий семінар на тему: «Книга скарг і пропозицій як електронний засоб комунікації».

Всі ми знаємо, що споживачі більше не можуть залишати відгуки у Книзі відгуків та пропозицій у закладах роздрібної і гуртової торгівлі та ресторанного господарства, оскільки обов’язковість ведення цих книг офіційно скасована.

Студенти проаналізували, наскільки ефективнішим для бізнесу є відгуки на офіційних вебсайтах, сторінках соціальних мереж, в профілі в Картах Google або на спеціалізованих незалежних вебсайтах з відгуками (форумах).

20210413 094954

20210413 094907

20210413 095027

20210413 095055