21-25 червня за ініціативи Національного музею Голодомору-геноциду та Інституту дослідження Голодомору відбулася Всеукраїнська літня історична онлайн-школа «Голодомор: знати, щоб бути». У літній школі взяла участь к.і.н., доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Руденко Ю.М.
Мета школи – привернути увагу до теми Голодомору-геноциду 1932–1933 рр., заохотити молодь вивчати і досліджувати історію України; створити у публічному просторі дослідницьке середовище, що допоможе звільнити українське суспільство від постгеноцидного синдрому.
До роботи у літній школі були залучені провідні фахівці з тематики Голодомору, які забезпечили змістовний курс та прикладний аспект. Програма школи передбачала відеоекскурсію Національним музеєм Голодомору-геноциду; лекції-презентації відомих істориків, юристів, соціодемографів, психологів, етнологів; інтерактивні онлайн-заняття від музейників; дискусії та обговорення; підсумковий круглий стіл. Під час роботи літньої школи говорили про історичні передумови геноциду, спротив колективізації та Голодомору, національно-визвольну боротьбу українців, правову оцінку злочину геноциду, долі дітей під час Голодомору та психологічні наслідки геноциду.
21-25 червня за ініціативи Національного музею Голодомору-геноциду та Інституту дослідження Голодомору відбулася Всеукраїнська літня історична онлайн-школа «Голодомор: знати, щоб бути». У літній школі взяла участь к.і.н., доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Руденко Ю.М.
Мета школи – привернути увагу до теми Голодомору-геноциду 1932–1933 рр., заохотити молодь вивчати і досліджувати історію України; створити у публічному просторі дослідницьке середовище, що допоможе звільнити українське суспільство від постгеноцидного синдрому.
До роботи у літній школі були залучені провідні фахівці з тематики Голодомору, які забезпечили змістовний курс та прикладний аспект. Програма школи передбачала відеоекскурсію Національним музеєм Голодомору-геноциду; лекції-презентації відомих істориків, юристів, соціодемографів, психологів, етнологів; інтерактивні онлайн-заняття від музейників; дискусії та обговорення; підсумковий круглий стіл. Під час роботи літньої школи говорили про історичні передумови геноциду, спротив колективізації та Голодомору, національно-визвольну боротьбу українців, правову оцінку злочину геноциду, долі дітей під час Голодомору та психологічні наслідки геноциду.